Daddy Issues
S2, E13: Johnathan Gilbert’s return to Mystic Falls comes as an unhappy surprise to Elena, Jenna and Damon. Caroline lets Stefan know about her conversation with Tyler, and Stefan does his best to reach out to a confused and conflicted Tyler. Jeremy comforts Bonnie after her disturbing conversation with Jonas... When Jules takes a hostage, the situation quickly escalates into a violent confrontation.