Daddy Queerest
S4, E19: Neighbors Terry and Greg are nervous when Terry's father, football great Tank Bates, announces that he will be coming to town for a visit. Terry is worried because his dad doesn't know he's gay, has a baby or lives with his partner. Meanwhile, Steve goes on a drunken bender and learns the meaning of "beer goggles".