Daddy's Home
시즌 5, 에피소드 3: Tammy's luncheon with D.Smith and Betty turns left. Stevie J is back from his Hollywood adventures in LA. Waka Flocka returns to the ATL for an event. Scrapp sets up a meeting with Tiarra and Tommie.