Daleks in Manhattan
S3, E4: The TARDIS lands in 1930s New York. In the midst of the Depression, people are disappearing off the streets. Meanwhile, at the very top of the Empire State Building, the Doctor's oldest enemies are at work, plotting their largest scheme yet.