Dancing in the Dark
S1, E2: In an elaborate ruse concocted by her new friend Rayanne, Angela agrees to work with Brian Krakow on a school project at his house, in order to be alone at last with the enigmatic Jordan Catalano; and Patty convinces Graham to take ballroom dancing classes in an attempt to restore some romance to their marriage.