Daniel and Miss Elaina Bake Pretzels/O Gives Daniel Space
S5, E14: Daniel is rolling his dough at the bakery way too close to Miss Elaina. When Miss Elaina asks nicely for some more space, they each stay on their own baking mats and enjoy making “deeelicious” pretzels together. Then, when Daniel and O are playing library at O’s treehouse, O sits too close to Daniel, which makes it hard to read his book.