Donkey Hodie Daniel Tiger Visits Someplace Else
S3, E1: Daniel Tiger and Donkey Hodie meet for the first time when Daniel and Dad Tiger visit Someplace Else. The special trip to fix Grampy Hodie's clock takes the new pals on an adventure full of fun and surprises to see a remarkable rainbow.