Danny Crates and Liz Johnson
S7, E13: Paralympians and gold medal winners Danny Crates and Liz Johnson shop their way around Suffolk and Essex. Liz takes a detour and discovers a female pioneer who shook the art world 300 years ago. Danny stops by the ruins of Colchester’s Roman Circus to learn about the most popular sport of the time. Will a Victorian table or a Meerschaum pipe secure the biggest profit?