Danny Rolling: The Gainesville Ripper
S1, E3: Known primarily for the horrific murders of University of Florida students, Danny's first murders were in his hometown of Shreveport Louisiana. Growing up with a violent father, Danny dreamed of having a loving family as an adult, but his darker fantasies drove him to destroy a family instead. After that, he couldn't stop.