DannyDonnieJoeyJonJordan
S2, E10: Beverly is ordered to clean out the garage by Murray, who wants everything gone except for one trunk that he's particularly sentimental about. Meanwhile, Adam and Barry discover Erica's old collection of New Kids on the Block memorabilia.