Dark Oracle
S1, E1: Twin siblings Lance and Cally Stone discover the Dark Oracle a mysterious comic book that gives them clues about their future. They soon find out they are linked to the comic's main characters - another set of twins, Violet and Blaze, who represent the dark uncensored side of Cally and Lance.