Dark Oracle
Twin siblings Lance and Cally Stone discover the Dark Oracle a mysterious comic book that gives them clues about their future. They soon find out they are linked to the comic's main characters - another set of twins, Violet and Blaze, who represent the dark uncensored side of Cally and Lance.
Masquerade
Succumbing to temptation, Lance joins a group of older kids in a midnight graveyard game only to place himself, Cally and Sage in great danger.
Lance discovers that Doyle, the owner of Gamerz Cave, belongs to a mysterious secret society: and Cally must face a frightening change in Jack’s personality.
After being humiliated by Dizzy in front of the entire school Lance exacts his revenge on him in a paintball game that turns ugly.
When the latest issue of “Dark Oracle” predicts a disastrous outcome for her fashion show Cally attempts to take control of her destiny.
A community scavenger hunt pits Cally and Lance against each other. Lance tries to gain the upper hand using clues from the latest issue of the Dark Oracle.