Darkness
S3, E7: Sanada Yukimura is asked to aid Tenkai and the Oda to rescue O-Ichi from Tokugawa Ieyasu's clutches. Meanwhile, Ishida Mitsunari begins to get a hint of Otani Yoshitsugu's duplicitous scheming.