Das Booty Call
S2, E5: Things really begin heating up between Molly and Zach, but a series of mishaps continues to distract their intimacy. They finally hook-up but Molly suspects Zach is still together with a flaky blonde named Tiffany. While having doubts about Zach, Molly's ex, Lou shows back up at her door.