Dave England
S8, E24: On an all-new episode of Ridiculousness, Jackass' Dave England shows Rob, Chanel and Sterling what it takes to inspire a generation of "Poo Pros," gets careless with some "Bad Daddies" and the agony of getting "Butt Hurt."