Dave Returns
T4, E15: While trying to get an endorsement from the Chief of Police, Leslie (Amy Poehler) and Ben (Adam Scott) awkwardly run into Leslie’s old flame, Dave (guest star Louis C.K.). Meanwhile, Andy (Chris Pratt) and the rest of the office work on a theme song for Leslie’s campaign. Rashida Jones, Nick Offerman, Aziz Ansari, Aubrey Plaza, Jim O’Heir, Retta and Rob Lowe also star.