S2, E10: The gloves come off when the lost Hemsworth Girth (Liam McIntyre) wanders out of the outback and into the running for the titular character in Doctor Cop Lawyer. Bobbie suggests Wray seduce Finley to get the role causing Dawn (Amy Acker) to become jealous.