Day 4: 2:00 A.M. - 3:00 A.M.
S4, E20: With Palmer's permission, Jack kidnaps a Chinese national who may be the only lead to Marwan. Chloe struggles with her emotions after killing her assailant; and Audrey is horrified when Jack deliberately jeopardizes Paul's life during emergency surgery.