Day 6: 3:00 P.M. - 4:00 P.M.
Сезон 6, серия 10: CTU analyst Chloe O'Brian covers for a fellow agent, and CTU cohort Milo Pressman faces the pressure of a new threatening situation. Meanwhile, Jack Bauer struggles with yet another setback, the terror threat advances and the Administration remains bunkered down.