Сезон 8, серия 12: While Jack and Cole team up in the field to shield New York from the calamitous threat, a hostage situation has CTU completely stressed out. Meanwhile, unrelenting parole officer Prady presses on in his investigation, and unexpected developments send the Hassan family into a major tailspin.