Day One
시즌 3, 에피소드 1: An ordinary day becomes terror, as every single child in the world stops. A message is sent to all the governments of Earth: ‘We are coming’. But as a trap closes around Captain Jack, long-forgotten events from 1965 threaten to reveal an awful truth.