Day Three
Сезон 3, серия 3: The eyes of the world turn to Britain, as the 456 announce, “We are here.” As a pillar of fire descends upon London, Torchwood's members must battle to protect their own families, as the fight gets personal. But will Clem’s memories destroy everything?