Crazy Cakes Dazzling Dragon and Bear Cakes
S3, E7: A music festival calls for a cake that's ready to drop some beats; a baker draws inspiration from fashion designers; traditional Chinese culture is captured in a cake filled with jasmine buttercream; a sneaky sweet at a backyard barbecue.