Dead and Gone
S2, E4: When a fellow detective dies in the bed of a prostitute, Sipowicz moves the body to save the detective’s family from embarrassment. Meanwhile, Kelly makes a shocking decision after realizing Internal Affairs is not going to drop their investigation.