Malcolm & Eddie Dead Guy
S1, E11: As Eddie is breaking in a new assistant, Malcolm worries about a wave of recent health department inspections. To make sure Kelly's passes, he cracks down on his staff and demands the utmost in cleanliness and courtesy.