Malcolm & Eddie
Apparently opposites do attract. Malcolm and Eddie are as different as one can imagine. Nevertheless, they're best friends who manage to be roommates as well as co-workers and not kill each other.
Whole Lotta Love Seat
After Eddie breaks Malcolm's couch, Eddie offers to buy a new couch at a furniture store, the owner he met while at work. Malcolm is convinced it costs too much. But Eddie is persuaded by the store's unscrupulous salesman.
During a day on which he seems particularly unflappable, Malcolm announces that he's finally being given his chance as a substitute disc jockey on the station's all-night show.
Though upset over a change in the numbers they agreed on, Malcolm's reservations vanish when Eddie's last minute picks win the lottery. While expecting to be millionaires, they discover the prize is being split.