The Odd Couple
Oscar Madison reluctantly agrees to let Felix Unger, his uptight former college roommate, move in with him after both of their marriages fail.
The Ghostwriter
When Oscar is hired to ghostwrite the autobiography of a retired baseball player, Felix offers his "help" by advising Murph to go in a different direction, making Oscar's job more difficult. Geoff Stults guest stars.
When Oscar realizes he's forgotten Felix's birthday, he pulls together a last-minute surprise party in his honor in an attempt to impress Casey. Dwight Howard guest stars.
When Dani reveals she's depressed that she'll be the only single one at her high school reunion, Oscar and Felix each put their distinctive dating strategies to work to help her find a boyfriend.
When Oscar and Felix attend the wedding of an old college friend, Oscar aims to reconnect with an old flame while Felix is determined to show his ex-wife (guest star Christine Woods) that he's a changed man.
Felix's hypochondria kicks into overdrive when Oscar starts dating the most important person in Felix's life - his doctor (guest star Erinn Hayes).