Three best friends from Los Angeles are flying to Paris when their plane lands unexpectedly in Cleveland. Realizing that LA norms don't apply in Cleveland, they decide to stay where they're still considered hot...
Joy tries to take advantage of her newfound appeal in Cleveland by dating a much younger man, but her new relationship ends up exposing an old secret. Meanwhile, Melanie encourages Elka to date again by helping her decide between a bevy of men. And Victoria gets hooked on Big N Easy, where she goes for the savings and stays for so much more.
When the ladies attend a rock and roll hall of fame event, Victoria reunites with an old flame and Melanie gets up close and way too personal with her music idol, Hailey Nash.