Dead Man on Campus
S5, E8: At Whitmore College, Elena and Caroline decide it's time to throw a big party, but their plans are interrupted when Jesse suddenly needs Caroline's help. At Elena's request, Damon comes up with an effective method to get Wes to answer his questions. At the party, Elena finds that she and Aaron have a lot in common, and Caroline grows more concerned about Jesse. Meanwhile, Katherine does a favor for Matt and manages to get through to Stefan, who is still struggling to overcome the events of the summer. Finally, Bonnie does her best to cope with her new reality, and Damon makes a terrifying discovery about a secret society.