Oz Dead Man Talking
S6, E1: In the Season Six premiere, Alvarez and Schillinger are released from solitary and placed back into the general population. Meanwhile, a mourning Rebadow's spirits get a lift when he is transferred to the library and meets the new librarian, Stella Coffo.