Dead Standing
S1, E4: Mary Miller heads into the nearby woods to hunt her first black bear. Gary Muehlberger sets out to trap a beaver in the hopes of teaching Port Protection's newest resident, Amanda Makar, how to skin and treat it for its fur. Hans and Timbi Porter overcome their recent surgeries and hike up a nearby mountain for firewood to an astonishing patch of land known as "the blow down."