Deadly Dragon of Borneo
S1, E6: A merciless serpent known as the Genali prowls the waterways of Borneo, hunting and killing children while they swim. Mungo tries to separate fact from fiction. Could it be a reticulated python, a crocodile, or even a deadly dragon out for revenge?