Beauty Queen Murders Deadly Sins
S1, E6: Nevada tomboy - turned-beauty queen - Sheila Jo Harris, moves to a new town to continue her beauty pageant career. The 18-year-old has yet to settle into her new apartment when she is found brutally murdered.