Beauty Queen Murders
Beauty queens are young, beautiful and so full of life. But sometimes the pageant lights are so bright, it’s impossible to see the people lurking in the shadows with just one thing in mind - murder.
Evil Intentions
The quiet town of Nixa, Missouri is shaken to its core when the local beauty queen and town sweetheart, Jackie Johns, goes missing. When the twenty-year-old turns up dead in a nearby lake, police are left with a town full of suspects.
Fatal Obsession
In the desert oasis of Rosamond, California, the ever-charming Tana Woolley wins the title of Miss Rosamond of 1978. But just weeks after moving out on her own, the 18-year-old is brutally murdered.
When Florida pageant queen & aspiring model Elizabeth Kenyon goes missing after a photo shoot, her family and friends can't help but assume the worst. As more beauty queens begin disappearing, police fear there's a serial killer out there.
On tiny Whidbey Island, Washington, beauty queen Peggy Sue Thomas seems to be a perfect wife and mother. But when her best friend's husband is shot to death, Peggy finds herself on center stage of a murder investigation.
Nevada tomboy - turned-beauty queen - Sheila Jo Harris, moves to a new town to continue her beauty pageant career. The 18-year-old has yet to settle into her new apartment when she is found brutally murdered.