Beauty Queen Murders Fatal Obsession
S1, E2: In the desert oasis of Rosamond, California, the ever-charming Tana Woolley wins the title of Miss Rosamond of 1978. But just weeks after moving out on her own, the 18-year-old is brutally murdered.