시즌 2, 에피소드 3: Walt and the team explore Absaroka's Basque community when a shepherd and his dog are found dead. Branch walks a thin line in his alliance with Jacob Nighthorse. Meanwhile, Cady looks to Detective Fales for answers about her mother's death.