Death Knock
S3, E4: As Cullen and Tolbeck prepare to give Doris' family the news that she is finito, they get a surprise visit from FBI Agent Dustin Kasprowicz (Jason Mantzoukas). Meanwhile, Gary and Chief strategize their next move and Janice tries to convince Fatima (Sunita Mani) that they may need to start looking for new jobs. Jason Mantzoukas and Dylan McDermott guest star.