S6, E14: Wally West aka Kid Flash (guest star KEIYNAN LONSDALE) returns to Central City with a Zen attitude and new tricks up his sleeve. While thrilled to see his family again, Wally confides to Barry that he returned because he thinks there is something wrong with the speed force. Meanwhile, Cisco returns from his fact-finding mission across Earth-Prime.