Decadence
S1, E12: It's a race against the clock to defeat Gadoll omega. However, even if Jill's plan to use Deca-dence as an avatar works, the fortress main weapon is in shambles. Will Kaburagi and Natsume find a way to defeat omega and save Deca-dence?