Decemberfold
S2, E19: When George agrees to participate in the "Dads of Chatswin" calendar, he becomes obsessed with his body image and alienates Dallas. Meanwhile, Noah, Fred and George all compete for Mr. December, and Lisa discovers Dalia's true motives after she buddies up to Tessa.