Decryption
S8, E3: Naruto and his friends successfully decipher the code Jiraiya left behind with the help of some information Naruto has. The crew immediately calls Fukasaku over, but the message is not enough to solve the mystery of Pain. They are obligated to wait for the Rain shinobi’s interrogation, as well as the autopsy of Pain’s body.