Dedicating This One to the Crew
S1, E8: When Ethan chooses to audition for the school play instead of following in his father’s footsteps by joining the tech crew, it highlights the differences between those who seem destined for the spotlight and those who live their lives in the shadows. Meanwhile, Stewart confronts Dean Sr. about how he gave his two sons very different life advice.