Deep Fried Reviews
S1, E3: The reviews are in! Fernie's Funnel Cakes take honors for their Toffee Coffee Crunch Cake, but run out of their main ingredient, donuts! Gulf Coast Grill's "Deep Fried I-35" gets trashed, and Chef Cassy struggles with employee problems.