Deeper Layers
S2, E4: Amon and Akira visit Cochlea in order to get information about the Owl from Amon's former foster father, Donato Porpora. However, while they are there, the facility comes under attack by a large number of Aogiri Tree ghouls, led by Kaneki and Ayato!