Defending Your Honor
S4, E1: The season opens with Casey, Evan, & Ashleigh’s graduation day. Casey and Cappie haven’t spoken since Spring Break and are anticipating saying their final goodbyes to each other, which does not go as smoothly as expected. We then skip to the end of summer and Casey packing up to move to Washington DC for law school. Through some prompting from Evan, Casey learns that the reason she did not get into CRU law school was a result of a bad recommendation from Joel (Sam Page). After Casey confronts Sam, he reconsiders and has his letter rescinded. Casey is accepted into CRU law and decides to stay after all. Ashleigh has moved to New York for an internship that is not exactly what she was hoping for. Evan is attending CRU law school with Casey. Rebecca is now president of ZBZ and working on getting the house in order. Calvin is dealing with his new presidential position at Omega Chi.