Delhi Boys
S1, E3: As Lucky, Mir and Ahmad work to revive a smuggling operation, Ahmad's racism surfaces and Drexel's business program gets a bad rap; Raj learns professionalism from the Murderwalla; Mercer picks up an unexpected ally.