Deli Boys
When their convenience store-magnate father suddenly dies, a pair of pampered Pakistani American brothers lose everything and are forced to reckon with their Baba's secret life of crime as they attempt to take up his mantle in the underworld.
Brothers, Raj and Mir, discover their family's deli empire is a criminal front after their father's death; their survival hinges on Lucky Auntie, who takes shocking but impressive action.
Deadly Boys
Raj and Mir seek Hamza in Forgotten Bottom, hindered by incompetence; Lucky battles Ahmad for Dark DarCo leadership; Mercer faces FBI gender bias.
As Lucky, Mir and Ahmad work to revive a smuggling operation, Ahmad's racism surfaces and Drexel's business program gets a bad rap; Raj learns professionalism from the Murderwalla; Mercer picks up an unexpected ally.
A Philly gangster allows the crew 24 hours to unload coke and demands a hostage; Lucky screams disturbing things at Raj after he scares off the cocaine mixer; Bushra pressures Mir.
It's Chickie Lasagna's epic Big Game party, and the Pennsylvania Football Birds are playing; but the gang is too busy trying to expand their turf and discovering that Chickie's daughter Gigi is a hot psycho; Mercer witnesses a beatdown.
Hamza's British cousins travel to the country, drive on the opposite side of the road and take Lucky at Greenwich Mean Time; they discuss British culture; the boys follow Raj's intuition.