Demanda rechazada
S1, E56: Facundo tells Isabel that her lawsuit did not proceed. Francisca allies herself with Isabel to make Carmen's life miserable. Diego asks Carmen to be his girlfriend and gives her a ring. Conchita says goodbye to the Velasco family.