Demimonde
S1, E4: Vanessa’s infatuation with Dorian Gray continues to grow. Professor Abraham Van Helsing is hired by Sir Malcolm to work with Dr. Frankenstein to uncover a cure to the disease that might be affecting his daughter. Fenton draws his master to Sir Malcolm’s mansion.