Denali: What’s in a Name?
Сезон 1, серия 5: Bundle up as you ascend the heights of Denali National Park, the tallest peak in North America. The park’s rich cultural history includes Indigenous groups who have called Alaska home for thousands of years. These groups—along with gold miners, big-game hunters, and mountaineers—all played a role in preserving this awe-inspiring wilderness.